Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Ίσκο: «Τιμή μου η Ρεάλ»

Ήρεμος για το μέλλον του και το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης που αποτελεί για εκείνον μεγάλη τιμή δήλωσε ο Ίσκο.

Ίσκο: «Τιμή μου η Ρεάλ»
Κολακευμένος από το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης για την απόκτησή του δήλωσε ο Ίσκο, στο περιθώριο της συγκέντρωσης της εθνικής Ισπανίας Κ-21 εν όψει του Euro U-21 που θα διεξαχθεί στο Ισραήλ.

Ο διεθνής χαφ της Μάλαγα παραδέχθηκε πως ξέσπασε σε κλάματα στην τελευταία προπόνηση των Ανδαλουσιανών.

Ερωτηθείς για το ενδιαφέρον της «βασίλισσας», ο 21χρονος μέσος τόνισε: «Το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης αποτελεί τιμή για εμένα. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να γίνουν και θα χρειαστεί να περιμένουν για το μέλλον μου. Σε κάθε περίπτωση, εγώ παραμένω ήρεμος».

Στη συνέχεια, ο Ίσκο θέλησε να ευχαριστήσει τους οπαδούς της Μάλαγα για την αγάπη που έχουν δείξει προς το πρόσωπό του: «Ποτέ δεν θα μπορέσω να τους ευχαριστήσω όσο πρέπει για όλα όσα μου έδωσαν οι φίλαθλοι της ομάδας μου».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: