Μετά από 21 ολόκληρα χρόνια συνεργασίας, δεν είχαν λόγο να τα «σπάσουν».
Η συνεργασία των δύο πλευρών είναι η πλέον μακροχρόνια στην Πρέμιερ Λιγκ αφού ξεκίνησε το 1992 ενώ το 2010 υπήρξε άλλη μια τριετής ανανέωση. Ο διευθυντής μάρκετιγκ της Κάρλσμπεργκ, Μάικ Τόμπσον, επεσήμανε τη σημαντικότητα της ανανέωσης αυτής της συνεργασίας τονίζοντας ότι η εταιρεία κατάφερε μέσω της Λίβερπουλ να μπει δυναμικά στον χώρο του ποδοσφαίρου στην Αγγλία.
Υπολογίζεται μάλιστα ότι κατά τη διάρκεια αυτής της συνεργασίας, οι θεατές στο «Ανφιλντ» έχουν καταναλώσει 5.7 εκ. ποτήρια μπύρας, ποσότητα αρκετή για να γεμίσει μια πισίνα Ολυμπιακών διαστάσεων.
Πηγή: England365.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου