Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Γκαμεϊρό: «Μιλάω με την Σεβίλλη»

Παραδέχθηκε πως έχει συζητήσεις με τη Σεβίλλη για να συνεχίσει εκεί την καριέρα του ο Κεβιν Γκαμεϊρό με δηλώσεις του στην γαλλική εφημερίδα «Εκίπ».

Γκαμεϊρό: «Μιλάω με την Σεβίλλη»
Παραδέχθηκε πως έχει συζητήσεις με τη Σεβίλλη για να συνεχίσει εκεί την καριέρα του ο Κεβιν Γκαμεϊρό με δηλώσεις του στην γαλλική εφημερίδα «Εκίπ».

«Ναι, μιλάω με την Σεβίλλη», είπε ο άσος της Παρί Σεν Ζερμέν και συνέχισε:

«Θέλω να αγωνίζομαι περισσότερο χρονικό διάστημα. Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι μιλάω με την Σεβίλλη. Εάν εδώ ο ρόλος μου είναι αναπληρωματικός τότε θέλω να συνεχίσω κάπου αλλού την καριέρα μου. Εγώ θέλω να παίζω ποδόσφαιρο. Θέλω να σκοράρω. Βρισκόμαστε λιγότερο από έναν χρόνο για το Παγκόσμιο Κύπελλο και η παρουσία μου εκεί είναι ένας μεγάλος μου στόχος», τόνισε ο 26χρονος επιθετικός.
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: