Ο Ηλίας Κατσογιάννης στάθηκε στη σημασία που έχει η απόκτηση του Σανγκ για το μάρκετινγκ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
«Η μεταγραφή αυτή ήταν σημαντική και κομβική για την προσπάθεια του συλλόγου μας», ανέφερε.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του υπεύθυνου του τμήματος μάρκετινγκ της ΚΑΕ Παναθηναϊκός στην εφημερίδα Goal…
Τη γέννηση της ιδέας και την υλοποίησή της:
«Ουσιαστικά η ιδέα δημιουργήθηκε από τη στιγμή που κάθε σύλλογος, πέρα από την παραγωγή θεάματος, έχει ως στόχο και την ανεύρεση νέων πόρων. Έτσι, προσανατολιστήκαμε στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ασίας, που είναι μια περιοχή που αναπτύσσεται πολύ γρήγορα και έχει μεγάλη εμπορική δυναμική. Θέλαμε, για να το πω απλά, να αγγίξουμε την τεράστια πίτα εσόδων της περιοχής μέσα από το τεράστιο όνομα ενός συλλόγου όπως ο Παναθηναϊκός και έτσι αρχικά υπογράψαμε τη συμφωνία με την εταιρεία μάρκετινγκ.
Δεν είχαμε τη συμπαράσταση που έχουν από τις Λίγκες τους ή από την UEFA οι μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες του ποδοσφαίρου όπως η Ρεάλ και η Μπαρτσελόνα που έχουν μπει σε αυτήν την αγορά. Δεν μας φόβισε τίποτα όμως. Κανείς δεν έχει συμβόλαιο με την επιτυχία, βέβαια, αλλά πιστεύουμε ότι ο μοναδικός δρόμος για την αποτυχία είναι να μην προσπαθήσεις. Εμείς αποφασίσαμε να προσπαθήσουμε και να φέρουμε την ομάδα, αλλά και την Ευρωλίγκα και το ευρωπαϊκό μπάσκετ εκεί».
Τα οφέλη που θα έχει ο Παναθηναϊκός:
«Πάμε βήμα βήμα και θέλουμε να δρέψουμε σύντομα τους καρπούς της προσπάθειας αυτής. Και θα είναι πολλοί οι οικονομικοί καρποί, είτε από τις πωλήσεις των αντικειμένων της ομάδας, είτε από διαπραγματεύσεις σε επίπεδο χορηγιών ή τηλεοπτικών δικαιωμάτων, είτε ακόμα και μέσω της προσέλευσης τουριστών που θα έρθουν στην Ελλάδα για να δουν τη χώρα, αλλά και τον Παναθηναϊκό».
Τη μεταγραφή του Πινγκ Σανγκ:
«Η μεταγραφή αυτή ήταν σημαντική και κομβική για την προσπάθεια του συλλόγου μας. Πρόκειται για έναν γνωστό παίκτη στην Κίνα, τον οποίο σίγουρα όλοι εκεί θα θέλουν να δουν με τη φανέλα του Παναθηναϊκού. Τα κινεζικά ΜΜΕ ασχολήθηκαν πολύ και θα ασχολούνται συνέχεια με τη μεταγραφή και μέσα από αυτά ο κόσμος μαθαίνει ακόμα περισσότερο τον Παναθηναϊκό και θα αποκτά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τον σύλλογο και τον παίκτη».
Τις ενέργειες των «πράσινων»:
«Δεν μείναμε, όμως, μόνο εκεί. Μέσα από τις σελίδες μας στα social media, Facebook και Twitter, που έχουν πλέον και κινέζικη μετάφραση, μπήκαμε ακόμα περισσότερο στην αγορά αυτή. Ακόμα και το e-shop έχουμε αρχίσει να μεταφράζουμε στην κινέζικη γλώσσα, άρα είναι πλέον πολύ πιο εύκολο για τους κατοίκους της χώρας και να μάθουν την ομάδα και να την αγαπήσουν, αλλά και να αποκτήσουν άμεση πρόσβαση στα προϊόντα του συλλόγου μας. Είναι πραγματικά μεγάλο και ιστορικό αυτό που κάνουμε. Είμαστε ο πρώτος ευρωπαϊκός σύλλογος του μπάσκετ που μπαίνει στην Κίνα και με αποφασιστικότητα και τόλμη θα πετύχουμε τους στόχους μας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου