Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

«Έχω προτάσεις από τις ΗΠΑ»

Στην αποκάλυψη πώς έχει στα χέρια του προτάσεις από ομάδες των ΗΠΑ προχώρησε ο Μίροσλαβ Κλόζε.

«Έχω προτάσεις από τις ΗΠΑ»
Σκέψεις για τις… ΗΠΑ φαίνεται πως κάνει ο Μίροσλαβ Κλόζε, καθώς έχει στα χέρια του προτάσεις από δύο μάλιστα συλλόγους, τις οποίες χαρακτήρισε εξαιρετικές. Ο Γερμανός επιθετικός έχει έναν ακόμα χρόνο συμβόλαιο με την Λάτσιο, ωστόσο, εξετάζει όλες τις επιλογές του. Προτεραιότητά του, όμως, είναι να κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο με την Γερμανία στα γήπεδα της Βραζιλίας.

«Το συμβόλαιό μου με την Λάτσιο τελειώνει σε έναν χρόνο και έχω στα χέρια μου δύο εξαιρετικές προτάσεις από τις ΗΠΑ. Ωστόσο, δεν ξέρω τι θα γίνει και που θα καταλήξω. Άλλωστε στο ποδόσφαιρο τη μία στιγμή είσαι χαρούμενος στη μία ομάδα και την άλλη βρίσκεσαι αλλού. Όπως και να έχει για μένα προτεραιότητα είναι να κατακτήσω το Παγκόσμιο Κύπελλο με την Γερμανία. Αυτό είναι το μόνο που με ενδιαφέρει και ο κυριότερος στόχος μου», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του Κλόζε.Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: