Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Τέγιο: «Ίνδαλμά μου ο Σαβιόλα»

Τα χνάρια του Ροναλντίνιο, του Βραζιλιάνου Ρονάλντο και του Χαβιέρ Σαβιόλα θέλει να ακολουθήσει ο Κριστιάν Τέγιο, ο οποίος στον ισπανικό Τύπο αποθέωσε τον νυν επιθετικό του Ολυμπιακού.

Τέγιο: «Ίνδαλμά μου ο Σαβιόλα»
Το εγκώμιο του Χαβιέρ Σαβιόλα – μεταξύ άλλων - έπλεξε ο Κριστιάν Τέγιο, ο οποίος ρωτήθηκε για τους ποδοσφαιριστές που τον ενέπνευσαν να διαλέξει να ασχοληθεί με τον συγκεκριμένο χώρο.

«Το να με συγκρίνουν κάποιοι με τον Ανρί είναι πολύ κολακευτικό για μένα. Δεν έχω φτάσει ακόμα το επίπεδό του, αλλά θα είμαι ευτυχής αν καταφέρω να κερδίσω ό,τι και εκείνος. Δύο από τα ινδάλματά μου είναι πάντα ο Ροναλντίνιο και ο Σαβιόλα για τις κινήσεις τους μέσα στο γήπεδο», ανέφερε αρχικά ο Ισπανός εξτρέμ και πρόσθεσε:

«Και ο Βραζιλιάνος Ρονάλντο ήταν από τους αγαπημένους μου γιατί σημάδεψε το ποδόσφαιρο με το παιχνίδι του. Μπορούμε να λέμε πια πριν και μετά τον Ρονάλντο. Τώρα, έχοντας τον Μέσι για συμπαίκτη, μπορώ να απολαύσω κάθε στιγμή του παιχνιδιού». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: