Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

Κριστιάνο: «Μου βάζω 9 στα 10»

Το 10 είναι για τον Θεό λένε. Πιθανώς γι’ αυτό και ο Κριστιάνο Ρονάλντο βαθμολογεί τον εαυτό του με εννιά. Πώς... αυτοχαρακτηρίστηκε ως ποδοσφαιριστής;

Κριστιάνο: «Μου βάζω 9 στα 10»
Μετριόφρων εμφανίστηκε σε ισπανικό τηλεοπτικό κανάλι ο Κριστιάνο Ρονάλντο, όπου βαθμολόγησε τον εαυτό του με εννιά, αφού όπως τόνισε χρειάζεται βελτίωση για να γίνει δέκα.

«Εννιά. Πάντα θέλω να βελτιώνομαι και το 10 είναι το πιο πολύ. Εγώ δεν είμαι 10. Η νοοτροπία μου είναι να παίζω καλά, να προπονούμαι καλά και αυτός είναι ο στόχος μου», είπε αρχικά και πρόσθεσε για το πως θα χαρακτήριζε τον εαυτό του:

«Φυσιολογικός. Η στάση μου προς την ζωή είναι φυσιολογική. Προσπαθώ να κάνω τα σωστά πράγματα και να τα κάνω καλά. Είμαι ένα ποδοσφαιριστής και προσπαθώ να κάνω τον κόσμο χαρούμενο». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: