Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Χαρούμενος πλέον ο Αντεμπαγιόρ!!

Ο Εμάνουελ Αντεμπαγιόρ δεν έκρυψε την χαρά του για την έλευση του Τιμ Σέργουντ στον πάγκο της Τότεναμ, αφού πλέον... μπήκε ξανά στην ομάδα, αφιερώνοντας την μεγάλη του εμφάνιση απέναντι στη Σαουθάμπτον, στον εκπλιπόντα αδερφό του.
Ο Τογκολέζος επιθετικός που μετά το τέρμα του μεσοβδόμαδα για το Λιγκ Καπ, σκόραρε ξανά δις και οδήγησε τα «σπιρούνια» στη νίκη απέναντι στους «Αγίους» ευχαρίστησε τους συμπαίκτες του για τη στήριξη όλο αυτο το διάστημα, όπου επί Αντρέ Βίλας-Μπόας ήταν... παραγκωνισμένος.
«Πάντα δούλευα σκληρά. Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, που ήταν εκεί για μένα όποτε χρειάστηκε. Είμαι πολύ χαρούμενος με τον νέο προπονητή. Την πρώτη μέρα ήρθε και μου είπε να πάω και να παίξω ελεύθερα, όπως ξέρω. Το 2013 ήταν πολύ δύσκολο για μένα. Πέθανε ο αδερφός μου, ήταν συναισθηματικά δύσκολο. Ό,τι έκανα σήμερα ήταν γι’ αυτόν και τον γιο του. Ο πατέρας μου πάντα μου λέει να προσπαθώ σκληρά και σήμερα αυτό έκανα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Πηγή: england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: