Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Έφυγε από τον Πανηλειακό ο Γκαγκάτσης!

CACHE_650X650_1_134617
Ο Βασίλης Γκαγκάτζης με ανακοίνωση του έκανε γνωστή την αποχώρηση του από τον Πανηλειακό και ζήτησε συγνώμη για τα λάθη που έκανε κατά την διάρκεια της θητείας του.
 Αναλυτικά η δήλωση Γκαγκάτση: 
«Με την παρούσα δήλωσή μου, επιθυμώ να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλο τον αγνό φίλαθλο κόσμο της Ηλείας, για την αντιμετώπιση που είχα, για όσο χρόνο διήρκησε η ενασχόλησή μου με τον ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσοι συνεργάστηκαν όλο αυτό το χρονικό διάστημα, για το καλό και μόνον και του ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟΥ. Θα ήθελα να διαβεβαιώσω όλους, ότι μοναδικός μου σκοπός ήταν προσφέρω στον ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟ κι όχι να πάρω. Εξάλλου πέραν της αγάπης που εισέπραξα, δεν πήρα τίποτε άλλο. Πέρασα 4,5 μήνες υπέροχους με χαρές και λύπες με νίκες και ήττες. Κρατάω τα καλά, γιατί αυτό έχει σημασία. Κρατάω ότι έκανα φίλους στον Πύργο και αυτό είναι που μετράει. Ζητώ συγγνώμη από αυτούς που πίκρανα, άθελά μου πάντα. Ο ΠΑΝΗΛΕΙΑΚΟΣ θα έχει ένα μεγάλο κομμάτι στην καρδιά μου και πάντα θα παρακολουθώ την πορεία του. Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου καλή συνέχεια στην ομάδα, εύχομαι και το πιστεύω, να βρει το δρόμο για την καταξίωση στο ελληνικό ποδόσφαιρο, γιατί ο ΠΑΝΛΕΙΑΚΟΣ ήταν, είναι και θα παραμείνει μεγάλος. Κλείνοντας εύχομαι σε όλους τους φιλάθλους της Ηλείας, υγεία και οικογενειακή ευτυχία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: