Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Όντεγκααρντ: «Ομάδα των ονείρων μου η Λίβερπουλ…»

Ο 15χρονος Μάρτιν Όντεγκααρντ, που θα δοκιμαστεί από τη Λίβερπουλ, δεν έκρυψε την αγάπη του για τους «reds», αλλά δεν θα αποφασίσει για το μέλλον του μόνο με αυτό το γνώμονα.

Όντεγκααρντ: «Ομάδα των ονείρων μου η Λίβερπουλ…»
Όλη η ποδοσφαιρική Ευρώπη μιλά για το ταλέντο του Μάρτιν Όντεγκααρντ. Ο 15χρονος Νορβηγός μεσοεπιθετικός μετά τις Μπάγερν, Στουτγκάρδη και Ρεάλ, θα δοκιμαστεί από τη Λίβερπουλ, με την οποία-όπως δήλωσε-έχει συναισθηματικό «δέσιμο».

«Η Λίβερπουλ πάντα ήταν η ομάδα των ονείρων μου. Δεν θα αφήσω όμως το συναίσθημα να επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό την απόφασή μου. Πρέπει να βρω την καλύτερη ομάδα για την καριέρα μου, που θα με βοηθήσει να βελτιωθώ και να ωριμάσω. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι η Λίβερπουλ αυτή. Θα ολοκληρώσω τη σεζόν και μετά θα αποφασίσω», τόνισε ο νεαρός άσος.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: