Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014

Επέκταση σε Ντίνα!

Μέχρι το 2017 επεκτάθηκε το συμβόλαιο του Θανάση Ντίνα στον Παναθηναϊκό. «Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση. Θέλω να δικαιώσω όλους για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν», δήλωσε ο 25χρονος άσος.

Επέκταση σε Ντίνα
Ολοκληρώθηκε και τυπικά η επέκταση συμβολαίου του Θανάση Ντίνα στον Παναθηναϊκό.

Το νέο συμβόλαιο του 25χρονου μεσοεπιθετικού, ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2017.

«Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει ότι ήρθε σε συμφωνία με τον Θανάση Ντίνα για τη μονοετή επέκταση του υπάρχοντος συμβολαίου του ποδοσφαιριστή μας. Ο διεθνής μεσοεπιθετικός θα παραμείνει στην ομάδα μέχρι το καλοκαίρι του 2017», αναφέρει η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση του συμβολαίου μου και θέλω απλά να δικαιώσω όλους για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν», δήλωσε ο παίκτης.*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: