Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Μπατίστα: «Δεν έχω καταφέρει να επανέλθω»

Κάθε άλλο παρά εύκολο θεωρεί ο Εστέμπαν Μπατίστα το ματς του Παναθηναϊκού με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ, με τον Ουρουγουανό σέντερ να τονίζει πως οι «πράσινοι» θα πρέπει να ελέγξουν το ρυθμό από το ξεκίνημα.

Μπατίστα: «Δεν έχω καταφέρει να επανέλθω»
Ο Εστέμπαν Μπατίστα δεν έχει καταφέρει να επανέλθει στο επιθυμητό επίπεδο, μετά τον τραυματισμό του, όπως δήλωσε ο ίδιος ενόψει της αναμέτρησης του Παναθηναϊκού με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ, για την πρεμιέρα του TOP 16 της Ευρωλίγκας.

«Θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι από την αρχή, με ένταση σε όλο το ματς και να ελέγξουμε τον ρυθμό. Είναι σίγουρα ένα δύσκολο ματς», δήλωσε αρχικά ο Εστέμπαν Μπατίστα και συμπλήρωσε αναφορικά με την προσωπική του κατάσταση:

«Θα πρέπει να είσαι έτοιμος και να δίνεις το 100%. Δεν έχω καταφέρει να επανέλθω στον ρυθμό που είχα πριν τον τραυματισμό μου. Κάθε ματς είναι αφορμή για να γίνεσαι καλύτερος και ελπίζω να επιστρέψω στην κατάσταση που ήμουν πριν τον τραυματισμό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: