Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

«Να κοιτάξουμε το καλό του Άρη»

Στον ArenaFM 89,4 φιλοξενήθηκε ο τεχνικός διευθυντής του Άρη, Γιάννης Τοπαλίδης και μίλησε για την πιθανότητα να φύγει από την ομάδα αλλά και για τις σχέσεις του με τον Πάουλο Κάμπος.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για την σχέση του με τον Κάμπος:
«Με τον κ. Κάμπος και τα παιδιά αναπτύχθηκε μια φιλία. Πρέπει στο ποδόσφαιρο να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Αν υπάρχει ένας διαφορετικός συνδυασμός δεν νομίζω πως θα με χρειάζονται στον Άρη. Αν νομίζω πως δεν χρειάζομαι δεν θα συμμετέχω στην ομάδα».
Για την δήλωση του Κάμπος πως φεύγει αν φύγει ο Τοπαλίδης:
«Τον… γουστάρω πολύ, συνεργαζόμαστε πολύ καλά και έχω αγαπήσει την ομάδα. Το θέμα είναι να σκεφτούμε λογικά και το καλό του Άρη. Το θέμα δεν είναι ο Τοπαλίδης αλλά ο Άρης».
Για την περίπτωση να αναλάβουν άνθρωποι μέσα από την ομάδα:
«Αυτό μου ακούγεται πολύ καλό. Η ομάδα μπορεί να πετύχει τον στόχο της και αυτό θα ήταν ιδανικό. Μετά στην Β΄ εθνική μπορεί να έρθει ο επενδυτής. Βέβαια, δεν μπορώ να πω πιο είναι το σωστό για τον Άρη».
Για την εικόνα της ομάδας όσο βρίσκεται στον Άρη:
«Η ομάδα είχε καλή εικόνα και είχε και επιβλητικό πρόσωπο στα τελευταία παιχνίδια».
Για το αν έχει πληρωθεί από τον Γαλανό:
«Εγώ δεν έχω αναφερθεί καθόλου στα οικονομικά. Είμαι σε καλύτερη κατάσταση από τους παίκτες και πρώτα πρέπει να πληρωθούν οι παίκτες. Έχω πάρει κάποια χρήματα από τον κ. Γαλανό, δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί του και ξέρω πως αν δεν προέκυπτε αυτό, είχε έτοιμα τα χρήματα για την μισθοδοσία».
Για το αν θα φύγει ο Κάμπος:
«Θέλει να συνεργαστεί μαζί μου αλλά πιστεύω πως θα μείνει. Η θέση του είναι διαφορετική».
Για το τι του είπαν οι παίκτες:
« Αυτοί είναι που ανησυχούν πιο πολύ από όλους ιδιαίτερα για το οικονομικό κομμάτι. Θα ανακοινωθεί όπου να ναι η απόφαση».
Για το κλίμα στην ομάδα:
«Σήμερα ήμουν στην προπόνηση και το κλίμα ήταν καλό. Όταν βγαίνεις στον αγωνιστικό χώρο τα ξεχνάς όλα. Βέβαια αν δεν λειτουργούν τα πράγματα σωστά υπάρχει γκρίνια».
*Πηγή:arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: