Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Βασιλόπουλος: «Ένιωσα σαν πιτσιρικάς»

Για το πως αισθάνθηκε κατά την επάνοδό του στα παρκέ με τη φανέλα της Νέας Κηφισιάς αναφέρθηκε σε συνέντευξή του στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος.

Βασιλόπουλος:  «Ένιωσα σαν πιτσιρικάς»
Για την επιστροφή του στην Basket League με τη φανέλα της Νέας Κηφισιάς μίλησε στο NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος στον Τόλη Κοτζιά και τον Σταύρο Χονδροθύμιο.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Παναγιώτης Βασιλόπουλος:
Για την επιστροφή στην Basket League με τη νέα Κηφισιά: «Όταν γύρισα από τη Βαγιαδολίδ, ήμουν πολύ απογοητευμένος. Εγώ ήθελα να αποδείξω πολλά πράγματα, ώστε να γυρίσω γρήγορα σε ομάδα Ευρωλίγκας. Προπονήθηκα σκληρά, πίεσα πολύ τον εαυτό μου και όταν δεν πήγαν καλά τα πράγματα, είπα “τέλος”. Ωστόσο, με πλησίασαν από τη Νέα Κηφισιά, είχα από πέρυσι μια πολύ καλή σχέση με την ομάδα, ήξερα τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο και έτσι συμφώνησα να πάω».

Για το πως ένιωσε στον αγωνιστικό χώρο: «Νιώθω πολύ δυνατός στις προπονήσεις. Είχα στην αρχή ένα φόβο, αλλά τελικά αισθάνθηκα πολύ καλά στο γήπεδο. Ένιωσα σαν πιτσιρικάς, όταν πρωτοβγαίνει στο γήπεδο. Αυτά τα τέσσερα λεπτά πέρασαν πολύ γρήγορα. Είμαι στο 100%, αλλά είναι διαφορετική η ένταση των προπονήσεων από αυτή των αγώνων. Θα μπω σιγά-σιγά γιατί δεν θέλω να πάθω κάποια υποτροπή και να ξανατραυματιστώ».

Για το αν μπαίνει προσεκτικά στις φάσεις: «Το σκέφτηκα μια φορά στην Ισπανία και έπαθα ζημιά. Όχι, απλά μπαίνω και απολαμβάνω τη στιγμή πλέον».

Για το αν βάζει κάποια χρονοδιαγράμματα για τη συμμετοχή του στην ομάδα: «Δεν κάνω σχέδια για το μέλλον, το έχω κάνει αυτό το σφάλμα τρεις φορές, κοιτάζω την κάθε στιγμή χωρίς να βάζω επιπλέον πίεση στον εαυτό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: