Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

Λαζάρ και επίσημα στον Παναιτωλικό!!

Ποδοσφαιριστής του Παναιτωλικού είναι και επίσημα ο Κοστίν Λαζάρ, όπως ανακοίνωσε ο Παναιτωλικός.

Ολοκληρώθηκε και το τυπικό μέρος της μεταγραφής του Λαζάρ στον Παναιτωλικό. Ο διεθνής Ρουμάνος, ανακοινώθηκε και επίσημα από την ΠΑΕ και εν συνεχεία έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως ποδοσφαιριστής της ομάδας.
«Είμαι χαρούμενος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στην οικογένεια του Παναιτωλικού, που είναι μια οργανωμένη, σοβαρή και σταθερή ομάδα. Η επιλογή μου έχει να κάνει και με τα πολύ καλά λόγια που μου είπαν για τον Παναιτωλικό και δύο πρώην συμπαίκτες μου (σ.σ. Μαλεζάς, Φωτάκης). Ελπίζω πολύ σύντομα να μπορέσω να βοηθήσω και εγώ με την παρουσία μου ώστε η ομάδα να πετύχει το στόχο της εξόδου στην Ευρώπη», ήταν τα λόγια του.
Αυτή είναι η τρίτη μεταγραφή του Παναιτωλικού την χειμερινή μεταγραφική περίοδο. Ο Κοστίν Λάζαρ, έμεινε ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι του 2014 και δεν κατάφερε να βρει μια ομάδα ώστε να συνεχίσει, αφού τόσο από τον Απόλλωνα Καλαμαριάς όσο και από την Κέρκυρα που εξετάστηκε, τελικά αποφασίστηκε να μην αποκτηθεί...

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: