Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Απίστευτο: Ετοιμάζεται να μηνύσει τον Περέιρα!!

Ανοιχτό το ενδεχόμενο να καταθέσει μήνυση σε βάρος του προπονητή του Ολυμπιακού, Βίτορ Περέιρα για τις χειρονομίες του στο ΑΕΚ-Ολυμπιακός για το Κύπελλο, άφησε με τοποθέτησή του ένας οπαδός της ΑΕΚ που βρέθηκε στο ΟΑΚΑ για να παρακολουθήσει τον αγώνα.

«Ναι, ήμουν και εγώ ένας από τους 70.000 που πήγαμε στο ΟΑΚΑ μαζί με τα παιδιά μου να δω τον αγώνα. Ήμουνα στη θύρα 29 εκεί όπου ήρθε ο Περέιρα και με την χειρονομία του μας είπε σας … Το είδε όλη η Ελλάδα, Εγώ προσβλήθηκα όπως και τα παιδιά μου. Για αυτό το λόγο καταθέτω μήνυση προς τον ίδιο και στην ΠΑΕ Ολυμπιακός. Δεν μπορεί ένας να προσβάλει τόσα άτομα με τέτοιο χυδαίο τρόπο. Οποιος θέλει και ήταν παρών στη θύρα 29 που ήρθε και έκανε την χειρονομία μπορεί να μας στηρίξει και να είναι μαζί μας σε αυτόν τον αγώνα που ξεκινάμε», έγραψε στην ιστοσελίδα AEK-live.gr ο Χρήστος Γαρυφάλλου.
*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: