Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

«Ιδανική λύση ο Γεωργιάδης, αλλά δεν θα έδιωχνα τον Άγγελο» (audio)

Για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του ΠΑΟΚ από τον Γιώργο Γεωργιάδη μίλησε στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα» ο προπονητής του Αγροτικού Αστέρα και βετεράνος ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ Γιώργος Κούτσης.

Αναλυτικά:

«Εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στον Γιώργο Γεωργιάδη, πρώτον γιατί είναι φίλος μου και δεύτερον γιατί είναι εξαιρετικός προπονητής. Έχω την αίσθηση ότι θα πάει πολύ καλά. Αναλαμβάνει σχεδόν την ίδια περίοδο που την ανέλαβε πέρσι, την οδήγησε στον τελικό του Κυπέλλου ενώ και στα πλέι οφ είχε μια πολύ καλή παρουσία. Εκτιμώ ότι ήταν στην παρούσα φάση ιδανική λύση για τον ΠΑΟΚ, αφού ξέρει την ομάδα, γνωρίζει τους παίκτες, έχει ξανασυνεργαστεί μαζί τους και θα βρίσκεται σε οικείο περιβάλλον. Το άσχημο γι’ αυτόν είναι ότι δεν έχει χρονικά περιθώρια».

Για το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ προτίμησε την λύση του υπηρεσιακού τεχνικού, εν αντιθέσει με αυτό που έκανε ο Ολυμπιακός: «Αυτό είναι μια διαφορετική φιλοσοφία που έχει ο Ολυμπιακός. Δεν θέλει να χρησιμοποιεί δικά του παιδιά και εκτίμησε ότι πρέπει να πάρει ξένο προπονητή. Εγώ διαφωνώ με την λύση του ξένου προπονητή, αφενός γιατί είμαι Έλληνας και αφετέρου γιατί δεν έχω δει κάτι το διαφορετικό από τους ξένους προπονητές για να πούμε ότι μάθαμε κάτι παραπάνω. Ο Ολυμπιακός είναι διαφορετική περίπτωση έναντι του ΠΑΟΚ».

Για τον Άγγελο Αναστασιάδη: «Στην θέση του ΠΑΟΚ εγώ δεν θα έδιωχνα τον Αναστασιάδη. Θα τον άφηνα να ολοκληρώσει τη χρονιά, από εκεί και πέρα να γίνει ένας απολογισμός και μετά θα έπαιρνα την απόφαση αν θα μείνει ή αν θα φύγει. Είναι προφανές πως τα αποτελέσματα οδήγησαν τους ανθρώπους του ΠΑΟΚ σε αυτήν την απόφαση, αλλά εγώ προσωπικά θα τον κρατούσα. Δεν θα είμαι εγώ ακόμη ένας που θα ρίξει πέτρα στον Αναστασιάδη. Όλες αυτές οι συμπεριφορές βγάζουν μια εχθρικότητα εναντίον του. Ο ΠΑΟΚ πρέπει να κοιτάξει την επόμενη μέρα».

Για το τι μέλλει γενέσθαι: «Ο ΠΑΟΚ θα ανακάμψει, θα πρέπει να δείξει μια διαφορετική εικόνα από ότι στα τελευταία παιχνίδια. Σίγουρα δεν μπορούμε να πιστέψουμε ότι όλοι οι παίκτες έγιναν ξαφνικά άχρηστοι, απείθαρχοι ή αγύμναστοι. Μια αλλαγή πάντα φέρνει αποτελέσματα. Αν θυμάστε και ο Αναστασίου πέρσι όταν ανέλαβε τον Παναθηναϊκό έχανε βαθμούς. Τον κράτησαν, όμως, τον πίστεψαν και το έργο του βγήκε».

Ακούστε όσα είπε ο Γιώργος Κούτσης στην εκπομπή «Στη Σέντρα»:


Upload Audio - Download Music - Psy -Gangnam style


*Πηγή: metrosport.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: