Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

«Ευρώπη και πρωτάθλημα»!

Στον Arena FM 89,4 φιλοξενήθηκε το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ, ο Χάρης Χαρίσης και μίλησε για την μεταγραφή του στον «Δικέφαλο» και τους στόχους του στη νέα του ομάδα.
Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:
Για την μεταγραφή του στον ΠΑΟΚ:
«Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που ενδιαφέρθηκε μια τόσο μεγάλη ομάδα για εμένα και με απέκτησε. Επίσης, είμαι χαρούμενος που αγωνίστηκα με την ομάδα του ΠΑΣ Γιάννινα και κάναμε μια τόσο καλή πορεία. Έφυγα από μια μεγάλη ομάδα και ήρθα σε μια ακόμα μεγάλη».
Για τις ομάδες που ενδιαφέρθηκαν για την απόκτηση του:
«Πολλά γράφτηκαν και ακούστηκαν αλλά εγώ ήθελα ΠΑΟΚ και δεν με ενδιέφεραν τα υπόλοιπα. Προτίμησα τον ΠΑΟΚ καθώς εκτός από τον φανταστικό κόσμο έχει και πολλές προοπτικές η ομάδα».
Για το πώς του φάνηκε ο ΠΑΟΚ στο παιχνίδι που τον αντιμετώπισε:
«Σίγουρα ο ΠΑΟΚ στο παιχνίδι που παίξαμε δεν ήταν όπως στον πρώτο γύρο αλλά παρόλα αυτά ήταν μια ομάδα που είναι πάρα πολύ δύσκολο να αποσπάσεις ένα αποτέλεσμα στην έδρα της».
Για το χειροκρότημα που δέχτηκε στη Τούμπα:
«Αυτό είναι τιμή για εμένα και ουσιαστικά ήταν ένα καλωσόρισμα από τον κόσμο».
Για τα άτομα με τα οποία μίλησε για να έρθει στον ΠΑΟΚ:
«Όχι δεν μίλησα με κάποιον. Με πήραν τηλέφωνο από τον ΠΑΣ για να πάρω την απόφαση μου και τους είπα πως ήθελα να πάω στον ΠΑΟΚ».
Για το αν είχε παίξει ο πατέρας του ποδόσφαιρο:
«Έχει μια συνωνυμία με έναν παλιό ποδοσφαιριστή στον ΠΑΣ αλλά ο ίδιος δεν έπαιξε ποτέ. Ο πατέρας μου και η μητέρα μου με έβαλαν στο ποδόσφαιρο ενώ ο πατέρας μου πήγαινε και από μικρός στο γήπεδο και υποστήριζε τον ΠΑΟΚ».
Για τις απαιτήσεις στον ΠΑΟΚ:
«Εννοείται πως αφού είναι μεγάλος σύλλογος ο ΠΑΟΚ, θα είναι και μεγάλες οι απαιτήσεις. Όταν τελειώσουν τα πλέι – οφ θα μιλήσω με τους ανθρώπους της ομάδας».
Για το όνειρο του με τον ΠΑΟΚ:
«Θέλω μια διάκριση στην Ευρώπη και φυσικά το πρωτάθλημα».
Για το συμβόλαιο του:
«Είμαι 20 χρονών και το συμβόλαιο μου θα είναι τετραετές»
Για τις σχέσεις που έχει με παίκτες του ΠΑΟΚ:
«Έχω μια πολύ καλή σχέση με τον Κωνσταντινίδη που ήμασταν μαζί και στην Εθνική Ελπίδων».
Για τον Κάτσε:
«Ο Κάτσε είναι ένας πολύ καλός παίκτης στον χώρο του κέντρου και είναι πολύ καλός ποδοσφαιριστής».
*Πηγή: arenafm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: