Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Αλαφούζος: «Είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε εξελίξεις στα δικαστικά»


Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Στραματσόνι, ο Γιάννης Αλαφούζος εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι θα υπάρξουν εξελίξεις στις δικαστικές υποθέσεις που έχουν σχέση με τον χώρο του ποδοσφαίρου.

Αλαφούζος: «Είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε εξελίξεις στα δικαστικά»
Στη συνέντευξη Τύπου για την παρουσίαση του Αντρέα Στραματσόνι, τον λόγο πήρε πρώτα ο Γιάννης Αλαφούζος. Ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού, αφού χαρακτήρισε τον Ιταλό, άνθρωπο με υψηλό επίπεδο, τόνισε «Τα κριτήρια στην Ελλάδα είναι διαφορετικά αλλά είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε εξελίξεις στα δικαστικά».

Αναλυτικά η τοποθέτηση του Γιάννη Αλαφούζου

«Ο προπονητής μας είναι νέος άνθρωπος με εμπειρίες και πολύ υψηλό επίπεδο. Ποδοσφαιρικό και μορφωτικό. Είναι ένας άνθρωπος που θα συνεχίσει την φιλοσοφία της ομάδας μας που είναι να αναδείξουμε νέους παίκτες και να βρίσκουμε και κάποιους πιο έμπειρους. Μόνο αν αναδείξουμε νέους παίκτες και βάλουμε πιο έμπειρους, με την κατάσταση στην Ελλάδα, μπορούμε να κάνουμε κάτι στην Ευρώπη.

Τα κριτήρια στην Ελλάδα είναι διαφορετικά αλλά είμαι αισιόδοξος πως θα έχουμε εξελίξεις στα δικαστικά. Είμαι χαρούμενος που είναι εδώ ο νέος προπονητής, νιώθω ασφάλεια και του εύχομαι καλή τύχη»

Δεν υπάρχουν σχόλια: