Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

Πάει για το τρίτο Κύπελλο ο Γκαλίτσιος!!

Πάει για το τρίτο Κύπελλο ο Γκαλίτσιος!
Το τρίτο Κύπελλο της καριέρας του θέλει να κατακτήσει ο Γιώργος Γκαλίτσιος, ο οποίος θα αγωνιστεί με την Λόκερεν απέναντι στην Κορτράικ στον τελικό της βελγικής διοργάνωσης. Ο Έλληνας μπακ μίλησε σε ιστοσελίδα της χώρας και εμφανίστηκε αισιόδοξος για την κατάκτηση του τροπαίου από την ομάδα του.

Η δήλωση του 26χρονου παίκτη στην ιστοσελίδα «nieuwsblad.be»

«Με την πρώην ομάδα μου, τη Λάρισα, είχαμε κατακτήσει το Κύπελλο με σκορ 2-1 απέναντι στον Παναθηναϊκό. Σε εκείνο το παιχνίδι είχα αγωνιστεί και στα ενενήντα λεπτά. Το συναίσθημα είναι απερίγραπτο.

Όταν πήγα στον Ολυμπιακό κατακτήσαμε, επίσης, το Κύπελλο, όμως δεν έπαιξα καθόλου στον τελικό. Θα ήθελα αυτό να είναι το τρίτο τρόπαιο της καριέρας μου.

Ο πατέρας και ο αδερφός μου θα είναι στο γήπεδο μαζί με κάποιους φίλους. Η μητέρα μου ποτέ δεν έχει παρακολουθήσει κάποιον αγώνα μου. Φοβάται μήπως με δει σε κάποια φάση πως τραυματίζομαι
».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: