Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Πιανιτζάνι: «Περήφανος για τους παίκτες μου»

Πιανιτζάνι: «Περήφανος για τους παίκτες μου»
Ανακουφισμένος εμφανίστηκε ο Σιμόνε Πιανιτζάνι μετά τη δύσκολη νίκη της Σιένα επί του Ολυμπιακού και την ισοφάριση σε 1-1.

«Ήταν ένα πολύ μεγάλο παιχνίδι. Χθες μίλησα στους παίκτες μου και τους είπα ότι θα είναι και πάλι δύσκολο παιχνίδι γιατί ο Ολυμπιακός θα είναι έτοιμος να παίξει με ενέργεια και μυαλό για σαράντα λεπτά. Τους ζήτησα να το κάνουν και αυτοί το ίδιο για σαράντα λεπτά, δεν το κάναμε αλλά ελέγξαμε το παιχνίδι. Αφήσαμε τους παίκτες του Ολυμπιακού να πετυχαίνουν γκολ φάουλ, ενώ οι παίκτες του Ολυμπιακού μας έκαναν φάουλ και δεν μας άφηναν να πετύχουμε καλάθι», τόνισε ο Ιταλός τεχνικός, ενώ για τα δύο προσεχή παιχνίδια στο ΣΕΦ είπε: «Η ποιότητα των παιχνιδιών θα είναι ακόμα μεγαλύτερη. Ο στόχος μας για τα επόμενα παιχνίδια είναι να έχουμε τον έλεγχο και να μείνουμε στα παιχνίδια ως το τέλος. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου και τώρα πάμε για δυο μεγάλα παιχνίδια στον Πειραιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: