Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

«Θα τον κυνηγήσω μέχρι το μαύρο χιόνι»!

Για τη δικαστική νίκη του Αρη, απέναντι στον Χαβιέ Κάμπορα, μίλησε ο εκτελεστικός διευθυντής της ΠΑΕ Αρης, Γιάννης Κόντης στο "Αθλητικό Metropolis", τονίζοντας μεταξύ άλλων πως "μέχρι το μαύρο χιόνι θα τον κυνηγήσουμε και στα δικαστήρια της Λατινικής Αμερικής, εγώ μπορώ να το κάνω"!
«Θα τον κυνηγήσω μέχρι το μαύρο χιόνι»!
Αναλυτικά:
«Η απόφαση δικαιώνει μια προσπάθεια διοίκησης που ήξερε ότι έχει δίκιο. Το κυνηγήσαμε μέχρι τέλους παρά τα υψηλά δικαστικά έξοδα που έχει το CAS. Ήταν και για μας παράξενη η πρώτη δικαστική του νίκη. Τον έβαλαν κάποιοι μάνατζερ να υπογράψει ένα χαρτί που έγραφε ότι έπρεπε να πληρωθεί περισσότερα από όσα έπρεπε, διότι έτσι υποτίθεται πως είχε συμφωνηθεί. Και το χαρτί αυτό το δέχθηκε η δευτεροβάθμια επιτροπή της ΕΠΟ. Πρέπει να το δει αυτό η ΕΠΟ. Δεν μπορεί να βγάζει αποφάσεις και να πληρώνει κάποιος χωρίς να έχει τελεσιδικήσει η απόφαση, γιατί μετά πώς θα δίνει πίσω τα χρήματα;".
Ο Γιάννης Κόντης μίλησε για συνέχεια στη δικαστική μάχη: "Θα στραφούμε και κατά του ποδοσφαιριστή. Μέχρι το μαύρο χιόνι θα τον κυνηγήσουμε και στα δικαστήρια της Λατινικής Αμερικής, εγώ μπορώ να το κάνω. Και τον ίδιο και τους συν αυτώ. Αφήνω έξω τον δικηγόρο του, μιλώ για τους παρατρεχάμενους που είναι αυτοί που... πίνουν το αίμα των ποδοσφαιριστών και προσπαθούν να κάνουν ζημιά στις ομάδες. Μιλάω για Έλληνες περισσότερο και θα πάω στα δικαστήρια. Εγώ έχω κερδίσει υπόθεση ακόμη και κατά της FΙFA. Τ
Την είχα αντίδικο κι εγώ κέρδισα και χωρίς δικηγόρο. Αν έχεις δίκιο, δε φοβάσαι τίποτα. Η υπόθεση ήταν με την ΑΕΚ και το Φερούζεμ, μου είχε αρχικά αφαιρεθεί η άδεια και μου είχε επιβληθεί πρόστιμο, διότι και καλά δεν ήταν τα χαρτιά που είχε υπογράψει ο παίκτης. Το CAS αποτελείται από δικαστές που δικάζει πού σοβαρά αδικήματα. Δεν είναι τυχαίοι. Όλοι οι δικαστές είναι έμπειροι. Δεν κερδίζεις εκεί με γνωστό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: