Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Σκέφτεται την Ίντερ ο Βιβιάνο!!

Σκέφτεται την Ίντερ ο Βιβιάνο
Την επιθυμία να επιστρέψει στην Ίντερ το φετινό καλοκαίρι εξέφρασε ο Εμιλιάνο Βιβιάνο.

Ο 27χρονος τερματοφύλακας πήγε στην Παλέρμο τον περασμένο Ιανουάριο, αφού οι «ροσανέρο» έδωσαν 5 εκατ. για το μισό συμβόλαιό του.

Παρόλα αυτά, τα δικαιώματα είναι μοιρασμένα στην Παλέρμο και τους «νερατζούρι» που χρειάζεται να διαπραγματευτούν για τη σεζόν 2012/13.

«Οι δύο ομάδες θα αποφασίσουν για το μέλλον μου», ανέφερε αρχικά στους Ιταλούς δημοσιογράφους ο Βιβιάνο και πρόσθεσε:

«Παρόλα αυτά, όλοι θα ήθελε να παίξει για την Ίντερ και εγώ δεν το αρνούμαι αυτό. Είμαι χαρούμενος με την καριέρα μου και το γεγονός πως βρίσκομαι στην Παλέρμο. Είμαι καλά με όλους εδώ, ενώ ελπίζουμε ότι θα τελειώσει καλά η σεζόν. Ωστόσο, στο τέλος θα δούμε τι θα γίνει με το μέλλον μου».

πηγή: sportfm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: