Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Ρανιέρι: «Λάθος μου…»

Ρανιέρι: «Λάθος μου…»
Στην παραδοχή πως θα έπρεπε να είχε προσπαθήσει περισσότερο για να κρατήσει τον Τιάγκο Μότα στην Ίντερ προέβη ο Κλαούντιο Ρανιέρι, μιλώντας στην «Corriere dello Sport». Ο Βραζιλιάνος με ιταλική υπηκοότητα μέσος παραχωρήθηκε στην Παρί Σεν Ζερμέν στην αρχή του έτους, προτού ο 61χρονος προπονητής απολυθεί την από τους «νερατζούρι».

«Το μεγαλύτερο λάθος μου ήταν πως συμφώνησα για την παραχώρηση του Τιάγκο Μότα», ανέφερε αρχικά ο Ρωμαίος τεχνικός και μίλησε για τους στόχους της ιταλικής ομάδας εν όψει της μεταγραφικής περιόδου του καλοκαιριού:

«Ο Μοράτι μου είπε περισσότερες από μία φορές ότι ήθελες να αποκτήσει τον Κάρλος Τέβες από την Μάντσεστερ Σίτι. Αν ήταν στο χέρι μου, θα είχα προσπαθήσει να φέρω πίσω τον Ματία Ντέστρο».


πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: