Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Στη Βαλένθια ο Βαλντέζ!!

Οι λόγοι για τους οποίους αποφάσισε ο Νέλσον Βαλντές να αγωνιστεί στη Βαλένθια είναι οικογενειακοί, όπως δήλωσε ο ίδιος κατά την άφιξή του στην Ισπανία με κυριότερο αυτόν της κόρης του η οποία πρέπει να συνεχίσει σε Ισπανικό σχολείο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε:

Για το γεγονός ότι η κόρη του έπρεπε να πάει σχολείο στην Ισπανία:

«Μέχρι σήμερα η κόρη μου έπρεπε να πηγαίνει στο σχολείο και η οικογένειά μου μπορούσε να ζήσει μαζί μου στο Καζάν. Ωστόσο, τώρα χρειάζεται να μείνω μόνος μου. Πιστέψτε με, είναι δύσκολο για εμένα και για εκείνους».

Για την άδεια που του έδωσε ο προπονητής της Ρουμπίν, Κούρμπαν Μπερντίεφ, να παίξει στην Βαλένθια:

«Είμαι ιδιαίτερα ευγνώμων στον Μπερντίεφ, ο οποίος κατανόησε τα οικογενειακά μου προβλήματα και μου επέτρεψε να παίξω στην Ισπανία. Είναι ένας εξαιρετικός προπονητής. Έχει δημιουργήσει μία σπουδαία ομάδα και το παιχνίδι της μοιάζει με την Μπαρτσελόνα».


πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: