Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Φέρντιναντ: «Να κλείσω την καριέρα μου στη Γιουνάιτεντ»

Παίκτης της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι εδώ και δέκα χρόνια ο Ρίο Φέρντιναντ, με τον ίδιο να έχει «δεθεί» συναισθηματικά με τον σύλλογο, δηλώνοντας πως θέλει να κρεμάσει τα... παπούτσια του στους «κόκκινους διαβόλους».
Με αφορμή την 400η του συμμετοχή με τη φανέλα της Γιουνάιτεντ (το Σάββατο 15/09 κόντρα στη Γουίγκαν) ο Ρίο Φέρντιναντ εξέφρασε την επιθυμία του να αποσυρθεί παίζοντας για την ομάδα του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον.
«Από την ημέρα που υπέγραψα έλεγα πως θέλω να μείνω για πάντα εδώ. Όσο με θέλει ο προπονητής μου και όσο αντέχει το σώμα μου θα παίζω για τη Γιουνάιτεντ», είπε ο Φέρντιναντ και πρόσθεσε:
«Νιώθω καλά τώρα. Έχω ξεπεράσει τους τραυματισμούς και είμαι περήφανος που θα φτάσω τις 400 συμμετοχές με έναν μεγάλο σύλλογο. Αν δεν είχα όμως αυτούς τους τραυματισμούς, τώρα θα είχα 500 αγώνες».



πηγή: onsports.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: