Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

«Θα μείνει αξέχαστη η στιγμή του γκολ»

«Θα μείνει αξέχαστη η στιγμή του γκολ»
Το όνειρό του να αγωνιστεί στα γήπεδα της Βραζιλίας αποκάλυψε ο Ματία Ντέστρο. Ο νεαρός επιθετικός, που πέτυχε το πρώτο του γκολ με τη φανέλα της εθνικής, μίλησε στο συνδρομητικό «Sky» και σημείωσε πως η εμπειρία του με την φανέλα της «σκουάντρα ατζούρα» θα του μείνει αξέχαστη, ενώ τόνισε πως περιμένει με λαχτάρα και το ντεμπούτο του στο Ολύμπικο με τη Ρόμα.

Τον διεκδίκησαν πολλές Ιταλικές ομάδες κατά τη διάρκεια των μεταγραφών. Αυτή τελικά που έκανε δικό της τον Ματία Ντέστρο ήταν η Ρόμα. Έτσι ο νεαρός επιθετικός τέθηκε στη διάθεση του Ζντένεκ Ζέμαν, κάνοντας ένα μεγάλο βήμα στην καριέρα του.

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Ιταλίας, Τσέζαρε Πραντέλι, φρόντισε να δώσει την ευκαιρία στον Ντέστρο να κάνει ακόμα ένα σημαντικό βήμα στην πορεία του, καλώντας τον στην εθνική. Για την κλήση αυτή μίλησε ο επιθετικός της Ρόμα στο κανάλι «Sky».

«Είμαι ευτυχισμένος που πραγματοποίησα το όνειρό μου. Από παιδί περίμενα να παίξω στην εθνική και να πετύχω γκολ. Η στιγμή που σκόραρα θα μου μείνει αξέχαστη.»

Ένα όνειρο πραγματοποιήθηκε, λοιπόν. Το επόμενο ποιο είναι; «Να αγωνιστώ στο Μουντιάλ. Μακάρι με τον Μάριο Μπαλοτέλι συμπαίκτη. Εγώ θα κάνω τα πάντα για να συνεχίσω να είμαι μέλος της εθνικής. Ξέρω πως υπάρχουν πολλοί καλοί επιθετικοί, οπότε πρέπει να είμαι πάντα στην καλύτερη κατάσταση, αν θέλω να με καλεί ο προπονητής.»

Μετά την εθνική, έρχεται το ντεμπούτο με τη Ρόμα στο Ολύμπικο. Ποια είναι τα συναισθήματα του Ντέστρο; «Το περιμένω με αγωνία. Η παρουσία του κόσμου, το γήπεδο, όλα με κάνουν να ελπίζω πως θα είναι ένα ακόμα αξέχαστο παιχνίδι για μένα. Αν πετύχω γκολ, θα είναι το καλύτερο που θα μπορούσε να μου τύχει», απαντά με ενθουσιασμό ο Ματία.

Οι στόχοι της Ρόμα ποιοι είναι; «Είναι νωρίς ακόμα για να θέσουμε στόχους. Κοιτάμε το κάθε ματς ξεχωριστά και προχωράμε. Δουλεύουμε για το καλύτερο και μόνο στο γήπεδο θα δούμε αν μπορούμε να πετύχουμε σπουδαία πράγματα», τονίζει ο Ντέστρο, δείχνοντας πως παραμένει προσγειωμένος.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: