Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Σαρ και επίσημα στον ΟΦΗ!!

Και με τη βούλα παίκτης του ΟΦΗ είναι ο Αντάμα Μοχάμεντ Σαρ, καθώς ανακοινώθηκε και επίσημα η απόκτησή του.
Κατά την του άφιξη στο αεροδρόμιο Ηρακλείου ο Σενεγαλέζος αμυντικός δήλωσε: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Για εμένα ήταν η καλύτερη επιλογή που μπορούσα να κάνω για την καριέρα μου. Έρχομαι σε μια ομάδα που οι άνθρωποί της με πίστεψαν και είμαι εδώ για δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Θέλω να παίξω ποδόσφαιρο και να το διασκεδάσω και να κάνουμε μια καλή πορεία στο πρωτάθλημα. Είμαι ένας παίκτης που μου αρέσει να κερδίζω. Έχω παίξει σαν αντίπαλος του Ολυμπιακού, αλλά έχω πολλούς φίλους που παίζουν ποδόσφαιρο στην Ελλάδα. Τους πήρα τηλέφωνο πριν συμφωνήσω με τον ΟΦΗ και μου είπαν αρκετά θετικά για την χώρα σας, και ότι έχει πολύ καλό καιρό όπως και την Αφρική. Για τον ΟΦΗ μου είπαν ότι είναι μια ομάδα που έχει αρκετό κόσμο και αυτό είναι που χρειάζεται ένας ποδοσφαιριστής να παίζει σε ένα γεμάτο γήπεδο».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασία με τον Αντάμα Μοχάμεντ Σαρ. Ο διεθνής  Σενεγαλέζος κεντρικός αμυντικός που ήρθε χθες το βράδυ στο Ηράκλειο και υπέγραψε συμβόλαιο για ένα χρόνο, έχει αναδειχθεί καλύτερος αμυντικός του πρωατθλήματος Βελγίου για το 2009, ενώ έχει κατακτήσει και δύο πρωταθλήματα με την Σταντάρ Λιέγης.
Ο Αντάμα Μοχάμεντ Σάρ γεννήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου του 1983 στο Ντακάρ της Σενεγάλης αλλά τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα τα έκανε στην Ιταλία με την ομάδα της Τρεβίζο το 2000. Στη συνέχεια την επόμενη σεζόν έπαιξε για ένα χρόνο στη Μίλαν, ενώ πέρυσι αγωνίστικε στην Βέλγικη Γκένκ».
Η καριέρα του Moχάμεντ Σάρ
Σεζόν Ομάδα Συμμετοχές
2000 - 2001 Τρεβίζο 12
2001 - 2002 Μίλαν 1
2002 - 2003 Γαλατασαράι 7
2003 Ανκόνα 0
2003 - 2004 Αταλάντα 6
2004 - 2005 Βιτόρια 29
2005 - 2010 Σταντάρ Λιέγης 111
2010 - 2011 Χέρκουλες 4
2011 - 2012 Γκενκ 1



πηγή: onsports.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: