Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

«Η Μίλαν έδινε ελάχιστα για μένα»

«Η Μίλαν έδινε ελάχιστα για μένα»
Τους λόγους που οδήγησαν σε «ναυάγιο» τη μεταγραφή του στη Μίλαν εξήγησε ο Νενέ. Ο Βραζιλιάνος άσος δήλωσε πως θα ήθελε να αποχωρήσει από την Παρί Σεν Ζερμέν, αλλά το γεγονός πως συμπεριελήφθη στη λίστα του Τσάμπιονς Λιγκ από τον Κάρλο Αντσελότι, τον εμπόδισε να φύγει.

Πέρσι ήταν ο πρώτος σκόρερ της Παρί Σεν Ζερμέν. Φέτος, όμως, με την άφιξη του Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς και του Εζεκιέλ Λαβέτσι, ο Νενέ βλέπει να μειώνονται οι πιθανότητες να παίζει βασικός. Για το λόγο αυτό κατά τη διάρκεια της μεταγραφικής περιόδου ζήτησε να μεταγραφεί. Αν και οι προτάσεις που έφτασαν στα γραφεία της Παρί ήταν αρκετές, τελικά ο Νενέ παρέμεινε στο Παρίσι.

Μιλώντας στην «Equipe», ο Βραζιλιάνος παραδέχτηκε πως ήθελε να φύγει. «Μετά την καλή χρονιά που είχα πέρσι, ήλπιζα να είμαι βασικός και φέτος. Ξέρω, όμως, πως δεν μπορώ να απαιτώ τίποτα. Ούτε μπορώ να ζητάω να παίζω συνέχεια, ειδικά με τους παίκτες που ήρθαν στην ομάδα. Ξέρω πως μπορώ να παίξω ακόμα τρία χρόνια σε υψηλό επίπεδο, οπότε περιμένω την ευκαιρία μου, είτε στην Παρί, είτε κάπου αλλού.»

Ποιες ήταν οι ομάδες που τον ζήτησαν; «Η Μίλαν έκανε κίνηση, αλλά τα χρήματα που πρόσφερε δεν έφταναν. Όπως μου είπε ο Λεονάρντο έδιναν πολύ λίγα σε σχέση με αυτά που αξίωνε η διοίκηση. Εγώ από τη μεριά μου ήθελα να επιστρέψω στη Βραζιλία και την Κορίνθιανς, αλλά δεν έγινε κάτι. Τελευταία βρέθηκα κοντά στη Γαλατασαράι, αλλά είχα ήδη συμπεριληφθεί στη λίστα του Τσάμπιονς Λιγκ και δεν ήθελα να χάσω αυτή την ευκαιρία.»

Για το μέλλον, τι βλέπει; «Κανείς δεν ξέρει τι του επιφυλάσσει το μέλλον. Θα ήθελα να παίζω περισσότερο, οπότε αυτό που θα γίνει θα έχει να κάνει με αυτή την επιθυμία μου», απάντησε με νόημα ο Νενέ.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: