Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

0-100 σε 12 χρόνια για τον Τζέραρντ!!

0-100 σε 12 χρόνια για τον Τζέραρντ
Ο Στίβεν Τζέραρντ με τη σημερινή συμμετοχή του με τη φανέλα της εθνικής Αγγλίας στο παιχνίδι κόντρα στην Πολωνία, συμπληρώνει 99 εμφανίσεις με τα «τρία λιοντάρια», απέχοντας μόλις μία από τις 100, επίτευγμα που έχουν καταφέρει μόνο 5 παίκτες στο παρελθόν.

Ο ίδιος, 12 χρόνια ύστερα από την πρώτη φορά που αγωνίστηκε για τη χώρα του, δηλώνει πως παραμένει εξίσου ενθουσιασμένος: «Είμαι για πολύ καιρό στις τάξεις της εθνικής αλλά το απολαμβάνω ακόμα το ίδιο. Δεν βαριέμαι τις υποχρεώσεις με την Αγγλία, αντίθετα νιώθω περήφανος και φρέσκος και ανυπομονώ για κάθε παιχνίδι όπως και στο ντεμπούτο μου».

Εντωμεταξύ ο αρχηγός των «λιονταριών» διέψευσε τους ισχυρισμούς του Πατρίκ Βιεϊρά πως οι νέοι Άγγλοι παίκτες δεν ενδιαφέρονται ιδιαίτερα να ενταχθούν στο αντιπροσωπευτικό τους συγκρότημα:

«Δεν με ενδιαφέρει τι λέει ο Βιεϊρά, για να είμαι ειλικρινής με εξέπληξαν οι δηλώσεις του. Η εντύπωση που έχω εγώ από τους μικρούς της Λίβερπουλ είναι πως θέλουν απεγνωσμένα να κληθούν από τον ομοσπονδιακό προπονητή. Όταν μένουν εκτός εθνικής απογοητεύονται», κατέληξε ο Τζέραρντ.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: