Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Καμπιάσο: «Δεν έχω τελειώσει»

Καμπιάσο: «Δεν έχω τελειώσει»
Απάντηση σε όσους πίστευαν ότι είναι τελειωμένος έδωσε ο Εστεμπάν Καμπιάνο, μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου εν όψει του σημερινού ματς της Ίντερ με την Κατάνια. «Πολύ πίστευαν ότι έχω τελειώσει, όμως έχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου», τόνισε ο Αργεντινός χαφ.

«Υπάρχει θετικό κλίμα, αλλά υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος να διανύσουμε αυτή τη σεζόν. Ούτε ο αγώνας με την Γιουβέντους στις 3 Νοεμβρίου ούτε ο σημερινός με την Κατάνια είναι καθοριστικοί», ανέφερε αρχικά ο 30χρονος μέσος και πρόσθεσε:

«Ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε το ποδόσφαιρο, όχι μόνο κάθε αγώνα ξεχωριστά μπορεί να κρίνει μία σεζόν. Υπάρχουν κάποιοι στόχοι που θέλουμε να υλοποιήσουμε, αλλά δεν ξέρουμε τι θα γίνει. Έχουμε θέσει ένα χρονοδιάγραμμα».

Καταλήγοντας, ο Καμπιάσο απάντησε στο ερώτημα πότε θα σταματήσει να παίζει ποδόσφαιρο: «Πολλοί πίστευαν ότι είχα τελειώσει την περσινή σεζόν, αλλά ο τρόπος που ζω τη ζωή μου και ξέρω ότι είμαι 32 ετών, έχω ακόμα μεγάλη καριέρα μπροστά μου».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: