Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Η συμβουλή του Βιεϊρά!!

Η συμβουλή του Βιεϊρά
Δικαιωμένος από την επιλογή του να συνεχίσει την καριέρα του στη Γιουβέντους, είναι o Πολ Πογκμπά. Ο 19χρονος Γάλλος πέτυχε το δεύτερο γκολ των «μπιανκονέρι» στη νίκη επί της Νάπολι με 2-0 και τόνισε την συμβουλή του Πατρίκ Βιεϊρά, από τη στιγμή που άφησε τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

«Υπήρχαν ομάδες που ενδιαφέρονταν για εμένα αλλά εγώ ήθελα να παίξω στη Γιουβέντους», τόνισε στο Sky Sports Italia.

«Πολλοί Γάλλοι έχουν αγωνιστεί εδώ. Μίλησα με τον Βιεϊρά και με συμβούλεψε να έρθω εδώ.

Είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα το πρώτο γκολ με τα χρώματα της ομάδας. Σε κάτι τέτοιες στιγμές δε σκέφτεσαι πολλά πράγματα, σουτάρεις και αυτό είναι όλο
», συμπλήρωσε.

Δίπλα του και ο έτερος σκόρερ της χθεσινής αναμέτρησης, ο αμυντικός Μάρτιν Κάσερες.

«Είμαι και εγώ πολύ χαρούμενος από το γκολ που πέτυχα αλλά περισσότερο για τη νίκη της ομάδας, που ήρθε στο τέλος και πολύ δύσκολα», τόνισε ο Ουρουγουανός και πρόσθεσε:

«Θέλω να συγχαρώ όλους για αυτήν την επιτυχία.

Για άλλη μια φορά δείξαμε τις δυνατότητες μας ως ομάδα. Η νίκη αυτή δεν είναι καθοριστική για τη μάχη του τίτλου. Απομένουν ακόμη πολλοί αγώνες μέχρι το φινάλε της σεζόν
».

Με την επικράτηση αυτή η Γιουβέντους βρέθηκε μόνη πρώτη στην κορυφή της βαθμολογίας με τρεις βαθμούς διαφορά από τη δεύτερη Νάπολι.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: