Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Όσκαρ: «Έχω προσαρμοστεί στην Αγγλία»

Όσκαρ: «Έχω προσαρμοστεί στην Αγγλία»
Πλήρως έχει προσαρμοστεί ο Όσκαρ στις ανάγκες της Τσέλσι, όπως δήλωσε ο ίδιος μετά το εκπληκτικό γκολ που πέτυχε κόντρα στη Σαχτάρ Ντόνετσκ. Ο Βραζιλιάνος μεσοεπιθετικός αποκτήθηκε το καλοκαίρι από τους Λονδρέζους και μέσα σε αυτό το διάστημα έχει καταφέρει να σημειώσει σημαντικά τέρμα.

«Αισθάνομαι πως έχω προσαρμοστεί καλά στο πρωτάθλημα αν και όλα τα γκολ τα έχω βάλει στο Champions League. Είναι τελείως διαφορετικός τρόπος παιχνιδιού και σου παίρνει λίγο χρόνο για να το συνηθίσεις», ανέφερε αρχικά ο διεθνής χαφ και πρόσθεσε:

«Είναι η πρώτη μου εμπειρία στο αγγλικό ποδόσφαιρο, υπάρχει μια διαδικασία προσαρμογής ώστε να συνηθίσω το διαφορετικό περιβάλλον αλλά είμαι ευχαριστημένος με όλα ως τώρα».



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: