Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Πουγιόλ: «Όνειρό μου να παίζω μέχρι τα 40»

Αποφασισμένος να εξαντλήσει το συμβόλαιό του που επέκτεινε με την Μπαρτσελόνα μέχρι το ’16 δήλωσε ο Κάρλες Πουγιόλ.

Πουγιόλ: «Όνειρό μου να παίζω μέχρι τα 40»
Ο Κάρλες Πουγιόλ υπέγραψε την Τρίτη την επέκταση του συμβολαίου του με την Μπαρτσελόνα μέχρι το καλοκαίρι του 2016.

Ο πρόεδρος των «μπλαουγκράνα», Σάντρο Ροσέλ, ο αντιπρόεδρος, ο Ζοσέπ Μαρία Μπερτομέου και ο αθλητικός διευθυντής, Άντονι Θουμπιθαρέτα, ήταν παρόντες κατά την υπογραφή του συμβολαίου που έληγε τον ερχόμενο Ιούνιο.

Από την πλευρά του, ο αρχηγός των Καταλανών – μιλώντας στο επίσημο κανάλι του συλλόγου - δεν έκρυψε την επιθυμία του να αγωνιστεί μέχρι τα 40 του χρόνια.

«Στόχος μου είναι να μείνω εδώ για όσα χρόνια μπορώ. Εκτιμώ τις προσπάθειες που γίνονται από τον σύλλογο και είναι σημαντικό που μου προσφέρει ένα συμβόλαιο, αλλά πολύ πιο σημαντικό είναι να καταφέρω να το εξαντλήσω. Για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό και προσπαθώ να έχω ευθύνη για πράγματα μέσα και έξω από το γήπεδο», ανέφερε αρχικά ο διεθνής στόπερ και πρόσθεσε:

«Θα πρέπει να κοιτάζω κάθε σεζόν ξεχωριστά, αλλά το όνειρό μου είναι να παίζω μέχρι τα 40 μου».


πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: