Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Έπεσαν και... υπογραφές με Μιχαλήτσο!

Σήμερα (8/2) υπέγραψε το συμβόλαιό του με τον Άρη ο Γιάννης Μιχαλήτσος. «Έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου και πιστεύω ότι θα πετύχουμε το στόχο μας», δήλωσε ο Έλληνας τεχνικός.

Έπεσαν και... υπογραφές με Μιχαλήτσο
Μέχρι το τέλος της σεζόν, διαρκεί το συμβόλαιο που υπέγραψε ο Γιάννη Μιχαλήτσος με τον Άρη.

Η γραπτή του δήλωση στο arisfc.gr:

«Για μια ακόμη φορά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους στη διοίκηση της ΠΑΕ ΑΡΗΣ για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπό μου. Όποτε κλήθηκα από την ομάδα μας για να προσφέρω τις υπηρεσίες μου από οποιοδήποτε πόστο, πάντοτε προσπάθησα να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Αυτό θα κάνω και τώρα.

Αυτό που προέχει τώρα είναι το παιχνίδι της Δευτέρας με την ομάδα του Πλατανιά. Ένα ακόμη δύσκολο παιχνίδι, το οποίο θέλει μεγάλη προσοχή. Το πρωτάθλημα έχει μπει στην πιο κρίσιμη καμπή του και κάθε βαθμός μετράει πολύ. Εμείς θα πάμε για να πάρουμε τους τρεις και να ξεκινήσουμε την βαθμολογική μας αναρρίχηση. Έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου και πιστεύω ότι θα πετύχουμε το στόχο μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: