Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

Πίνο: «Ό,τι καλύτερο μπορώ για τον Ολυμπιακό»

Τον καλύτερό του εαυτό για να βοηθήσει τον Ολυμπιακό, θέλει να δώσει ο Χουάν Πάμπλο Πίνο, όπως δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε.

Πίνο: «Ό,τι καλύτερο μπορώ για τον Ολυμπιακό»
Την επιθυμία του να προσπαθήσει όσο περισσότερο μπορεί και να δώσει τον καλύτερό του εαυτό για τον Ολυμπιακό, εξέφρασε ο Χουάν Πάμπλο Πίνο σε δηλώσεις του. Ο Κολομβιανός μεσοεπιθετικός των Πειραιωτών αναφέρθηκε και στον Μίτσελ που ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της ομάδας αλλά και στον κόσμο των «ερυθρολεύκων».

Μέσω της NOVA ο Πίνο που παραμένει εκτός λόγω τραυματισμού, μίλησε για το πώς νιώθει αγωνιζόμενος με τη νέα του ομάδα, για το παιχνίδι με τον Ατρόμητο αλλά και την συνέχεια των υποχρεώσεων.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Πίνο:

Καταρχήν θα ήθελα να μας διευκρινήσεις πως κυλάει η αποθεραπεία σου και πότε υπολογίζεις να είσαι σε θέση ν' αγωνιστείς;
«Η αποθεραπεία μου πηγαίνει πολύ καλύτερα απ' ότι περίμενα εγώ αλλά και ο γιατρός. Ήδη κάνω μία εβδομάδα θεραπείες. Όλοι πίστευαν ότι θα περνούσαν 12 με 13 ημέρες για να αρχίσω τρέξιμο. Όμως, εγώ ξεκίνησα από την Πέμπτη. Οπότε αυτό πιστεύω πως είναι ένα καλό σημάδι. Σε μία εβδομάδα ή δέκα ημέρες το πολύ θα είμαι έτοιμος για να παίξω».

Είναι ο Ολυμπιακός μία ομάδα η οποία ικανοποιεί τις φιλοδοξίες σου; Και αν βλέπεις την καριέρα σου ταυτισμένη με τον Ολυμπιακό.
«Σαν παίκτης, ζω τη δουλειά μου μέρα με τη μέρα. Αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης του Ολυμπιακού. Αυτό που έχω να κάνω είναι να σέβομαι τη φανέλα που φοράω. Και να κάνω ότι καλύτερο μπορώ για την ομάδα που αγωνίζομαι αυτή τη στιγμή. Από 'κει και πέρα κάθε μέρα βλέπω τις πιθανότητες και τις επιλογές που έχω. Όμως, αυτή τη στιγμή, νιώθω ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού».

Ο κόσμος σε υποδέχθηκε με πολύ μεγάλη θέρμη, απ' την πρώτη στιγμή. Το εισέπραξες; Ο κόσμος σου δίνει δύναμη;«Ναι, το έχω νιώσει απ' την πρώτη στιγμή. Έχω νιώσει την αγάπη του κόσμου, κάτι το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τους ποδοσφαιριστές. Είναι αυτό που σε κάνει να θέλεις να προσπαθείς, να γίνεσαι καλύτερος και να τα δίνεις όλα μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Έχω νιώσει τη βοήθεια του κόσμου. Και αυτό που θέλω είναι φεύγοντας να μείνει μία πολύ καλή εικόνα απ' τον εαυτό μου στους φιλάθλους του Ολυμπιακού. Έτσι όπως έχω κάνει και στις προηγούμενες ομάδες στις οποίες έπαιξα».

Εδώ στο Ρέντη είναι πλέον ένας νέος προπονητής. Τι εικόνα έχεις σχηματίσει απ' τις λίγες προπονήσεις που έχει κάνει;
«Πιστεύω ότι είναι ένας προπονητής ο οποίος γνωρίζει πάρα πολύ καλά το ποδόσφαιρο. Έχει αγωνιστεί σαν παίκτης σε πολύ μεγάλες ομάδες. Έχει, επίσης, εργαστεί σαν προπονητής σε πολύ σπουδαίες ομάδες της Ισπανίας. Από 'κει και πέρα είναι ένας προπονητής ο οποίος μπορεί να προσφέρει πάρα πολλά στην ομάδα. Εμείς οι παίκτες θεωρώ ότι θα περάσουμε καλά και θα μάθουμε πολλά από αυτόν».

Συμφωνείς πως ο επόμενος αγώνας με τον Αστέρα Τρίπολης είναι ίσως ο δυσκολότερος εκτός έδρας στο υπόλοιπο του πρωταθλήματος; Και τι άποψη έχεις για την ομάδα υης Τρίπολης;
«Πιστεύω ότι οι παίκτες πρέπει να αντιμετωπίζουμε όλα τα παιχνίδια με σοβαρότητα. Να τα βλέπουμε ένα - ένα, δηλαδή, παιχνίδι, με παιχνίδι. Το παιχνίδι με τον Ατρόμητο πέρασε, το αφήνουμε πίσω. Σκεφτόμαστε αμέσως το επόμενο. Για εμάς το πιο δύσκολο παιχνίδι είναι αυτό που έρχεται. Και αυτό σκεφτόμαστε».

Από εδώ και έπειτα το πρόγραμμα είναι πάρα πολύ φορτωμένο με πολλούς αγώνες κάθε τρεις - τέσσερις ημέρες σε Ελλάδα και Ευρώπη. Είναι ικανός ο Ολυμπιακός ν' ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του προγράμματος;«Πιστεύω πως έχουμε ένα πολύ καλό σύνολο. Είμαστε ένα πολύ καλό γκρουπ γεμάτο ποδοσφαιριστές οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν και στις τρεις διοργανώσεις. Μπορεί άλλοι να παίζουν στο πρωτάθλημα, άλλοι στο κύπελλο και άλλοι στην Ευρώπη. Το θέμα είναι πως είμαστε μία ομάδα που είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε παιχνίδι από εδώ και πέρα, όπως πρέπει»

Δεν υπάρχουν σχόλια: