Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Οι φίλοι μου μου το ‘χαν πει…!

Το 1991 με το 2013 χωρίζουν 22 χρόνια. Τον Ράιαν Γκιγκς του τότε με αυτόν του σήμερα χωρίζουν 999 ματς.

Οι φίλοι μου μου το ‘χαν πει…

Ο καιρός πέρασε, ο ίδιος ωρίμασε, οι επιτυχίες των «κόκκινων διαβόλων» ήρθαν και ο Γκιγκς ήταν μέρος τους, αν όχι πρωταγωνιστής τους. Μετά από 22 χρόνια, ο ίδιος ετοιμάζεται για το 1000ο ματς της καριέρας του, κόντρα στη Νόριτς.

Δείτε τι έχουν πει για τον ίδιο άνθρωποι που έχουν συνεργαστεί μαζί του ή απλά όσοι υποκλίθηκαν στο ταλέντο του:

Σερ Άλεξ Φέργκιουσον: «Θυμάμαι όταν τον είδα πρώτη φορά. Ήταν 13 ετών και έτρεχε δεξιά και αριστερά σαν ένα σκυλί κόκερ, κυνηγώντας την μπάλα».

Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο: «Μόνο δύο παίκτες με έχουν κάνει να κλάψω όταν έβλεπα ποδόσφαιρο. Ο ένας ήταν ο Ντιέγκο Μαραντόνα και ο άλλος ο Ράιαν Γκιγκς».

Γιόχαν Κρόιφ: «Ο Ερίκ Καντονά είναι εξαιρετικός παίκτης, αλλά δεν είναι τόσο καλός όσο ο Ράιαν».

Μπράιαν Κιντ: «Το ταλέντο που του έχει δώσει ο Θεός είναι απίστευτο. Θα παρατηρήσεις την τελειότητα στις πάσες του ακόμη κι αν παίζει με τους φίλους του για πλάκα».

Ρον Άτκινσον: «Σε κάνει να πιστεύεις πως είναι ο Θεός του ποδοσφαίρου».

Τζορτζ Μπεστ: «Ίσως μια μέρα, ο κόσμος να πει πως ήμουν ένας άλλος Ράιαν Γκιγκς».

Πολ Σκόουλς: «Υπάρχουν πολλοί και καλοί παίκτες με τους οποίους είχα την τιμή να είμαι στα ίδια αποδυτήρια. Εάν έπρεπε να διαλέξω κάποιον αυτός θα ήταν ο Ράιαν».

Πηγή: www.england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: