Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Περιμένει… τηλεφώνημα ο Τέρι!!

Αισιόδοξος αναφορικά με το μέλλον του στην Τσέλσι, παραμένει ο Τζον Τέρι.

Περιμένει… τηλεφώνημα ο Τέρι
Αισιόδοξος αναφορικά με το μέλλον του στην Τσέλσι, παραμένει ο Τζον Τέρι. Ο Άγγλος αμυντικός περιμένει τηλεφώνημα από τη διοίκηση της ομάδας για να συζητήσουν το ενδεχόμενο ανανέωσης της συνεργασίας τους, κάτι που όπως τόνισε, αναμένεται να γίνει στο φινάλε της αγωνιστικής περιόδου.

Ο 32χρονος αμυντικός είναι η «σημαία» του λονδρέζικου συλλόγου, έχοντας βάλει την Τσέλσι πάνω από τον εαυτό του όλα τα χρόνια που βρίσκεται στο «Στάμφορντ Μπριτζ». Το συμβόλαιό του λήγει το 2014 και επειδή έχουν ακουστεί πολλά γύρω από το μέλλον του, αλλά και του Φρανκ Λάμπαρντ στους «μπλε», θέλησε να τοποθετηθεί.

«Έχω ακόμα ένα χρόνο συμβολαίου. Πολλοί μιλούν για το μέλλον μου στην ομάδα και για το ενδεχόμενο να ανανεώσω τη συνεργασία μου με τον σύλλογο, αλλά για αυτή την ώρα, μπορώ να πω ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο στην ατζέντα της διοίκησης. Ενδέχεται να με καλέσουν να μιλήσουμε το καλοκαίρι, αλλά για τώρα, το μοναδικό που μας ενδιαφέρει όλους είναι τα τελευταία παιχνίδια της σεζόν και η εξασφάλιση της συμμετοχής στο επόμενο Τσάμπιονς Λιγκ. Πάντως, ό,τι κι αν γίνει επί προσωπικού, εγώ θα συνεχίσω να προσφέρω μέχρι την τελευταία μέρα της παρουσίας μου στην Τσέλσι» δήλωσε ο Τέρι στη «London Evening Standard».
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: