Τρίτη 28 Μαΐου 2013

«Πάντα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό»

Πρωταγωνιστής στη χθεσινή ισοπαλία της Ρεάλ Μαδρίτης στην έδρα της Σοσιεδάδ, στο πλαίσιο της προτελευταίας αγωνιστικής του ισπανικού πρωταθλήματος, ήταν ο Ντιέγκο Λόπεθ.

«Πάντα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό»
Πρωταγωνιστής στη χθεσινή ισοπαλία της Ρεάλ Μαδρίτης στην έδρα της Σοσιεδάδ, στο πλαίσιο της προτελευταίας αγωνιστικής του ισπανικού πρωταθλήματος, ήταν ο Ντιέγκο Λόπεθ.

Ο Ισπανός τερματοφύλακας δήλωσε «παρών» σε αρκετές περιπτώσεις και, παρότι το ματς έληξε 3-3, εκείνος κατάφερε να αποκρούσει σε αρκετές περιπτώσεις.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Ντιέγκο Λόπεθ μετά το τέλος του αγώνα

Για τα τρία γκολ που δέχθηκε:

«Προσπάθησα να αποκρούω κάθε ευκαιρία, όπως κάνω κάθε φορά. Στη Ρεάλ Μαδρίτης είναι δύσκολο να είσαι λυπημένος. Πάντα προσπαθούσα να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Έχω ήδη πει ότι κάθε λεπτό για την Ρεάλ Μαδρίτης αξίζει χρυσό και αυτό που θέλω να κάνω είναι να αξιοποιήσω στο έπακρο την κάθε ευκαιρία που έχω να παίξω»

Για την εικόνα του χθεσινού ματς:

«Ήταν ένα πολύ ανοιχτό παιχνίδι που έπρεπε να κερδίσουν και άσκησαν αρκετή πίεση. Εμείς υποφέραμε στην άμυνα, αλλά κάναμε τη δουλειά ματς και ήμασταν σε θέση να μείνουμε μπροστά μέχρι το τέλος και να μιλούν με καλά λόγια για εμάς. Η Σοσιεδάδ είναι μια καλή ομάδα και έπαιξε καλά. Επίσης, πληρούν τις προϋποθέσεις για το Champions League και προσπάθησαν πολύ για αυτό. Είναι δύσκολο να κερδίσεις εδώ και είναι κρίμα που δεν καταφέραμε να πάρουμε τη νίκη μακριά από την έδρα μας, αλλά αξίζαμε την ισοπαλία». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: