Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

Yπόκλιση Βιεϊρίνια σε Κριστιάνο Ρονάλντο!!

Ξεκάθαρος όσον αφορά το ερώτημα Μέσι ή Ρονάλντο εμφανίστηκε ο Αντελίνο Βιεϊρίνια. Ο πρώην ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ αγωνίστηκε με την εθνική Πορτογαλίας στη νίκη με σκορ 1-0 κόντρα στη Ρωσία, με τον ίδιο να δηλώνει την προτίμηση που έχει στον συμπατριώτη του.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στην “A’ bola”: “Έμεινα έκπληκτος με τη συμμετοχή μου στην αρχική ενδεκάδα. Ήξερα ότι στα τελευταία ματς τα είχα πάει καλά και στο πίσω μέρος του μυαλού μου πίστευα ότι μπορεί να ξεκινήσω βασικός, αφού ο Νάνι δεν ήταν 100 % έτοιμος.
Όλα πήγαν καλά, το πιο σημαντικό ήταν η νίκη. Για εμένα ο Κριστιάνο Ρονάλντο είναι ο καλύτερος του κόσμου. Επίσης, ο Νάνι είναι από τους καλύτερους, αλλά οι άνθρωποι της Εθνικής γνωρίζουν ότι μπορώ να είμαι μια επιλογή στη θέση του.
Περίμενα την ευκαιρία που ήρθε και απέδειξα ότι μπορούν να υπολογίζουν σε εμένα”.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: