Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

«Έρχομαι λόγω του Ντιέ»

Στον ARENA FM 89,4 fm μίλησε ο Μπέντζαμιν Ονουάτσι ο οποίος βρίσκεται προ το πυλών του Ηρακλή.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε:
«Νομίζω ότι πάμε πολύ καλά, είμαστε σε συζητήσεις, κατά 80% το έχουμε ολοκληρώσει, περιμένω ένα δυο πράαγματα από την μεριά του Ηρακλή και όλα θα τελειώσουν. Σας είπα ότι το 80% του συμβολαίου το έχουμε συμφωνήσει, ουσιαστικά φαίνονται να πηγαίνουν όλα καλά κκαι μπορεί ακόμα και σήμερα ναα τελειώσει το θέμα και να έρθω στη Θεσσαλονίκη. Είμαι επαγγελματίας και είμαι υποχρεωμένος να είμαι καλά, τρέχω, είμαι στο γυμναστήριο και τώρα που ξέρω που θα πάω, είναι ακόμα καλύτερα για μένα γιατι μπορώ να προετοιμαστώ καλύτερα».
Και πρόσθεσε: «Έρχομαι στον Ηρακλή εξαιτίας του Ντιέ, μου είπε αρκετά πράγματα, είναι ένα ιστορικό σωματείο κάτι που με έκαν να εκτιμήσω σοβαρά την απόφαση μου και να έρθω, πιστεύω ότι η ομάδα ανήκει στην Σούπερ Λιγκ και όλοι μαζί με τους υπόλοιπους παικτες θα δουλέψουμε σκληρά και πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε στο τέλος.
Τέλος τόνισε: «Περιμένω αυτήν την ευκαιρία, έρχομαι σε μια μεγάλη ομάδα με μεγάλη ιστορία και αρκετό κόσμο και είμαι έτοιμος για αυτό.
Πηγή:arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: