Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

Μπατούμ: «Μου το ζήτησε ο Πάρκερ…»

Ο Νικολά Μπατούμ αποκάλυψε τι του είπε ο Τόνι Πάρκερ την παραμονή του τελικού κι αυτός… οργίασε στον τελικό του Ευρωμπάσκετ.

Μπατούμ: «Μου το ζήτησε ο Πάρκερ…»
Ο Νικολά Μπατούμ ήταν ενθουσιασμένος μετά την κατάκτηση του Ευρωμπάσκετ από τη Γαλλία, ενώ ήταν και… αποκαλυπτικός.

«Είναι μια τεράστια επιτυχία για το γαλλικό αθλητισμό, για όλη τη Γαλλία. Περιμέναμε πολλά χρόνια να πάρουμε αυτόν τον τίτλο και επιτέλους τα καταφέραμε», τόνισε και στη συνέχεια αποκάλυψε: Χθες βράδυ ο Πάρκερ ήρθε στο δωμάτιό μου και μου είπε ‘είμαι εξουθενωμένος, πάρε την κατάσταση στα χέρια σου’. Και πιστεύω πως το έκανα».

Ο φόργουορντ των Μπλέιζερς κατέληξε λέγοντας: «Είμαι πολύ χαρούμενος, ελπίζω να πετύχουμε κι άλλα πράγματα στο μέλλον. Πιστεύω πως μπορούμε να πάρουμε και το επόμενο Ευρωμπάσκετ, το 2015. Αφιερώνω τον τίτλο στη μητέρα μου γιατί είναι αυτή που με έχει υποστηρίξει περισσότερο». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: