Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

Λίνο: «Ήθελα να στείλω την μπάλα στον Βούκιτς»

Ανατροπή χωρίς Λίνο δεν γινόταν για το ματς του ΠΑΟΚ με την Σαχτέρ Καργκάντι και ο Βραζιλιάνος τόνισε πως στο νικητήριο γκολ έψαχνε, ήθελε και βρήκε το κεφάλι του Βούκιτς, ο οποίος σκόραρε.

Λίνο: «Ήθελα να στείλω την μπάλα στον Βούκιτς»
Ανατροπή χωρίς Λίνο δεν γινόταν για το ματς του ΠΑΟΚ με την Σαχτέρ Καργκάντι και ο Βραζιλιάνος τόνισε πως στο νικητήριο γκολ έψαχνε, ήθελε και βρήκε το κεφάλι του Βούκιτς, ο οποίος σκόραρε.

Διαβάστε όσα είπε ο Λίνο στην εφημερίδα «Σπορ του Βορρά»:

«Επρεπε να κερδίσουμε. Δεν είχαμε τίποτα άλλο ατο μυαλό μας, ακόμη κι όταν βρεθήκαμε πίσω στο σκορ στις αρχές του δευτέρου ημιχρόνου. Επρεπε να κερδίσουμε και τα καταφέραμε. Και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό.

Ήθελα να στείλω την μπάλα συστημένη σε έναν από τους συμπαίκτες μου. Αυτό σκέφτηκα. Πήρα την μπάλα στα πόδια, σήκωσα το κεφάλι μου, είδα τον Βούκιτς που σήκωσε το χέρι του για να μου δείξει σε ποιο σημείο βρίσκεται στην αντίπαλη περιοχή και έκανα τη σέντρα. Ο Βούκιτς στην συνέχεια σκόραρε το νικητήριο γκολ που μας λύτρωσε».

Όσο για την επανεμφάνισή του ο Λίνο αρκέστηκε να πει: «Είμαι χαρούμενος που επέστρεψα. Έμεινα ένα μήνα εκτός, ήθελα να βοηθήσω την ομάδα και όποτε κρίνει ο προπονητής μου θα είμαι στη διάθεση της ομάδας. Είμαι πολύ καλά τώρα και ελπίζω να μην αντιμετωπίσω κάποιο πρόβλημα τραυματισμού στο μέλλον».

Δεν υπάρχουν σχόλια: