Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Έχει τη Νιούκαστλ μέσα στο… μάτι του!!

Ένας οπαδός της Νιούκαστλ έδειξε την αγάπη του για την ομάδα τοποθετώντας το σήμα της μέσα στο γυάλινο μάτι του.

Έχει τη Νιούκαστλ μέσα στο… μάτι του
Η λατρεία ορισμένων οπαδών για την ομάδα τους δεν έχει όρια. Ο Άντριου Κάβαναν είχε την ατυχία πριν από 20 χρόνια να χάσει το δεξί μάτι του. Έκτοτε ο 35χρονος πλέον σήμερα Άγγλος έχει γυάλινο μάτι, στο οποίο πρόσφατα πρόσθεσε το σήμα της Νιούκαστλ.

inner

«Πάντα ήμουν οπαδός της Νιούκαστλ. Εκεί που γεννήθηκα εγώ δεν διαλέγεις την ομάδα σου, γεννιέσαι σε αυτή. Ο πατέρας μου ήταν οπαδός της Νιούκαστλ, όπως και ο παππούς μου. Η πράξη μου αυτή είναι υ ύψιστη τιμή στην ομάδα. Στην αρχή θεωρούσαν πως ήμουν τρελός για να βάλω το σήμα της στο γυάλινο μάτι μου, αλλά όταν κατάλαβαν πόσο πολύ το ήθελα, αποφάσισαν να το κάνουν και τώρα είμαι πολύ χαρούμενος», δήλωσε ο Άντριου Κάβαναν.

inner
Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: