Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

«Ό,τι γράφεται είναι για το καλοκαίρι»

Δεν διέψευσε τη φημολογία που τον θέλει να ‘χει ήδη συμφωνήσει με άλλη ομάδα (την ΑΕΚ). Ωστόσο ο Γιώργος Σαρρής ξεκαθάρισε πως το μυαλό του μέχρι το καλοκαίρι είναι στον Εργοτέλη.

«Ό,τι γράφεται είναι για το καλοκαίρι»
Αφοσιωμένος στον Εργοτέλη -τουλάχιστον μέχρι το καλοκαίρι- δήλωσε ο Γιώργος Σαρρής.

Μιλώντας στη NOVA, ο στόπερ των Κρητικών τόνισε πως η φημολογία που τον συνδέει με την ΑΕΚ αφορά το διάστημα μετά το τέλος του πρωταθλήματος.

«Ό,τι γράφεται και ακούγεται είναι για το καλοκαίρι. Όχι για τώρα. Αυτή τη στιγμή είμαι παίκτης του Εργοτέλη. Το μυαλό μου και το σώμα μου είναι εδώ, η ψυχή μου είναι εδώ», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Κι αφού τόνισε ότι «θέλω να βοηθήσω την ομάδα να ξεφύγει από τη δύσκολη θέση», ευχήθηκε «να τα καταφέρω να βάλω κι εγώ ένα λιθαράκι για να σωθεί η ομάδα όσο το δυνατόν πιο σύντομα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: