Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Μαρτίνο: «Δεν έχω να πω τίποτα για το μέλλον μου»

Κλειστό κρατά το στόμα του ο Τάτα Μαρτίνο όσον αφορά το μέλλον του στην Μπαρτσελόνα, όπως και για τις επαφές που έχουν οι ιθύνοντες του συλλόγου εν όψει της νέας σεζόν.

Μαρτίνο: «Δεν έχω να πω τίποτα για το μέλλον μου»
Κλειστά κράτησε τα χαρτιά του όσον αφορά το μέλλον του στην Μπαρτσελόνα ο Τάτα Μαρτίνο, ο οποίος μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου εν όψει του αποψινού εκτός έδρας ματς με την Βαγιαδολίδ.

«Δεν θα ακούσετε τίποτα από το στόμα μου», τόνισε χαρακτηριστικά ο Αργεντινός προπονητής.

«Δεν χρειάζεται να εγγυηθώ τίποτα σε εσάς. Αν είχα κάτι να πω, θα το έλεγα στον πρόεδρο ή στον Θουμπιθαρέτα, αλλά γιατί να θέλω να πω κάτι σε εσάς;», συνέχισε ο 51χρονος τεχνικός και πρόσθεσε:

«Δεν έχω τίποτα να πω για το μέλλον μου. Το μόνο πράγμα που είναι σίγουρο είναι ότι ο Βαλντέζ και ο Πουγιόλ θα μας αφήσουν, αλλά δεν είμαι έτοιμος να σας δείξω και να σας πω τώρα για το με ποιους έχω συναντηθεί».

Καταλήγοντας, ο Μαρτίνο υπογράμμισε: «Δεν θα ακούσετε τίποτα από το στόμα μου για συναντήσεις, για κατάλογους για πιθανούς προπονητές ή κάτι τέτοιο». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: