Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Νεϊμάρ: «Είμαι εδώ για να βοηθάω την Μπαρτσελόνα»

Μπορεί να υπάρχουν διάφορες κριτικές για εκείνον, αλλά ο Νεϊμάρ νοιάζεται μόνο για την ομάδα του και αυτό που θέλει να κάνει είναι να τη βοηθάει, όπως δήλωσε ο ίδιος.

Νεϊμάρ: «Είμαι εδώ για να βοηθάω την Μπαρτσελόνα»
Το μόνο πράγμα που θέλει να κάνει ο Νεϊμάρ είναι να βοηθάει την ομάδα του και για αυτό τον λόγο δεν δίνει σημασία στο τι λένε για αυτόν, ώστε να έχει "καθαρό" το μυαλό του.

«Είμαι χαρούμενος που σκόραρα και είμαι ιδιαίτερα ήρεμος. Δεν έχει σημασία αν με επικρίνουν ή με επαινούν. Στο ποδόσφαιρο την μία μέρα είσαι ο καλύτερος παίκτης και την επόμενη είσαι ο χειρότερος», ανέφερε αρχικά ο Βραζιλιάνος άσος και πρόσθεσε:

«Οι ποδοσφαιριστές χρειάζεται να έχουν το μυαλό τους "καθαρό", χρειάζεται να είναι συγκεντρωμένοι και αυτό είναι που κάνω και εγώ. Το μόνο πράγμα που θέλω να κάνω είναι το να βοηθάω την ομάδα μου». Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: