Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Μέσι: "Με είχαν πλησιάσει από την Εθνική Ισπανίας"

Mέσα από το βιβλίο του "Messi, El Patriota" ο Λιονέλ Μέσι αποκαλύπτει ότι τον είχαν πλησιάσει από την Εθνική Ισπανίας όταν ήταν μικρός αλλά και τους λόγους που διάλεξε το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας του.

"Όταν ήμουν παιδί περίμενα ότι θα με φώναζαν από την ποδοσφαιρική ομοσπονδία της Αργεντινής. Είχα ανεπίσημες επαφές για να μάθουν αν ήθελα να παίξω για την Εθνική Ισπανίας, αλλά πάντα έλεγα ότι θέλω να παίξω για την Εθνική μου, γιατί θέλω την Αργεντινή και μόνο αυτά τα χρώματα νιώθω. Είναι οι γονείς μου, η οικογένειά μου, ο τρόπος αυτα που με εκφράζουν.

Πάντα ήμουν φανατικός με την Εθνική, έβλεπα τα παιχνίδια από την τηλεόραση. Η πιο έντονη ανάμνηση που έχω είναι από το Μουντιάλ του 2002, όταν αποκλειστήκαμε. Το έζησα με πόνο, από απόσταση γιατί ήδη ήμουν στη Βαρκελώνη.", είναι το απόσπασμα από το βιβλίο για τον Αργεντινό σταρ. Πηγή: metrosport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: