Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

«Μιλάω με ΑΕΚ και Παρτίζαν»

Από Δευτέρα θα γίνει πιο ξεκάθαρο το μέλλον του Ντάνκο Λάζοβιτς, ο οποίος μιλώντας σε σερβικό Μέσο τόνισε πως βρίσκεται σε συζητήσεις με ΑΕΚ και Παρτίζαν.

«Μιλάω με ΑΕΚ και Παρτίζαν»
Αβέβαιο παραμένει το μέλλον του Ντάνκο Λάζοβιτς. Τις προθέσεις του Σέρβου ποδοσφαιριστή η ΑΕΚ εδώ και καιρό, κάτι που παραδέχτηκε και ο ίδιος μιλώντας στο «mozzartsport.com».

Πρόσθεσε πάντως, πως βρίσκεται σε συζητήσεις τόσο με την «Ένωση» όσο και με την Παρτίζαν και τα πράγματα θα πάρουν το δρόμο τους όταν θα ολοκληρώσει τις διακοπές του.

«Είναι αλήθεια πως είμαι σε επαφή με τους ανθρώπους της ΑΕΚ και διαπραγματεύομαι, αλλά δεν έχω τίποτα περισσότερο, γιατί μιλάω και με την Παρτίζαν. Αυτή τη στιγμή είμαι σε διακοπές και δεν είμαι σε θέση να μιλήσω συγκεκριμένα. Αυτό που είναι βέβαιο είναι πως την Κυριακή θα είμαι πίσω στο Βελιγράδι και τη Δευτέρα θα ξεκινήσω προετοιμασία. Τότε θα δούμε τι θα γίνει» δήλωσε ο Λάζοβιτς.Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: