Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

«Χαίρομαι που μένω»

oj
Την απόλυτη ικανοποίηση του που θα παραμείνει για τουλάχιστον ακόμα μία χρονιά στην Ατλέτικο Μαδρίτης εξέφρασε ο  Αρντά Τουράν.
Ο Τούρκος διεθνής ήταν εξαιρετικός την φετινή σεζόν και τόνισε πως θέλει να πετύχει ακόμα περισσότερα στο μέλλον με τους συμπαίκτες του.
«Ο μάνατζέρ μου μου είπε ότι πρέπει να σκέφτομαι μόνο τη δουλειά μου. Εκείνος φροντίζει πάντα για τα οικονομικά μου και τις λεπτομέρειες της συμφωνίας μου. Το συμβόλαιό μου με την Ατλέτικο λήγει το 2017», δήλωσε στην «AS».
«Φέτος, πήραμε το πρωτάθλημα και φτάσαμε στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ. Γίναμε μία από τις ισχυρότερες ομάδες της Ευρώπης και εγώ προσωπικά έπαιξα 50 ματς με το Νο 10 στη φανέλα μου. Δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα μέρος καλύτερο από την Ατλέτικο», κατέληξε ο 27χρονος μέσος.
Πηγή: arenafm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: